۱۳۸۷ تیر ۱۳, پنجشنبه

دستگاه handso me درمان ناتوانی جنسی


به دلیل تعدد تقلبی از ارجینال بودن دستگاه خود توسط گروه زیبایی پزشکی ایران شاپ اطمینان حاصل کنید
قیمت ارجینال و شرکتی با لیبل وزارت بهداشت این دستگاه 98000 تومان میباشد و گروه زیبایی پزشکی ایران شاپ قیمتهای متفرقه دیگر را رد مینمایددستگاه handso me up
(تقویت جنسیت مردانه)
دستگاه handsome UP وسیله ای است پزشکی با طراحی منحصر به فرد که باعث ایجاد نعوظ بصورت طبیعی می گردد.درمان تاتوانی جنسی با این دستگاه یکی از سه روش استاندارد قابل قبول از طرف انجمن اورولوژی امریکا است که موثر، بی خطر می باشد. سیستم دستگاه جدید دستگاه handsome UP از موارد ناتوانی جنسی ذکر شده میتوان کاهش جریان خون به آلت تناسلی و یا فقدان قدرت نگهداری خون در آلت را نام برد. این دستگاه با تقلید از مکانیسم طبیعی نعوظ طراحی شده و قادر به ایجاد توانایی در بروز و نگهداری حالت نعوظ برای انجام امور جنسی بوده و فرد نیازی به استفاده از دارو ندارد. برای ایجاد حالت نعوظ آلت درون محفظه شیشه ای قرار گرفته و با ایجاد خلاء توسط پمپ، جریان خون آلت افزایش یافته و حالت سفتی ایجاد می شود. سپس حلقه فشاری در قاعده آلت قرار می گیرد که مانع از خروج خون داخل آلت گردیده و نعوظ ختی پس از برداشتن محفظه شیشه ای همچنان حفظ خواهد شد. این حالت نعوظ را می توان برای مدت حداکثر سی دقیقه نگاه داشت و هر چند بار که بیمار نیاز داشته باشد میتوان آنرا تکرار نماید. پس از برداشتن حلقه فشاری و برگشت خون، آلت به حالت طبیعی و اولیه خود باز خواهد گشت. دستگاه به سادگی جایگزین حالت طبیعی نعوظ شده و یکی از بهترین راههای درمان ناتوانی جنسی در مقایسه با داروها، هورمونها و یا جراحی می باشد. این دستگاه بطور کاملا موثر و موفقیت آمیزی برای ایجاد حالت نعوظ در بیماران دیابتی، بیماریهای عروقی، صدمات نخاعی، اسکلروز متعدد، جراحی پروستات و ناتوانی های جنسی ناشی از مشکلات روحی روانی، به دنبال درمان دیالیز، اشعه درمانی، جراحی و آسیب های وارده به لگن مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه واکیوم همراه بدلیل عوارض بسیار ناچیز و کارایی بسیار خوب در بیماران، مورد توجه روز افزون قرار گرفته است. ادامه استفاده از دستگاه باعث افزایش اعتماد به نفس خواهد گردید.توصیه های پزشکان مجرب می تواند تا %100 مؤثر واقع گردد این دستگاه مورد تایید انجمن اورولوژی تایوان و AFD آمریکا و مراکز دانشگاهی جهان است و در اداره ثبت اختراعات (وابسته به سازمان ثبت کشور تایوان) نیز به ثبت رسیده است.دستگاه قیمت و کیفیت بسیار مناسبی دارد ( ساخت تایوان )
با قابلیت ارسال به سراسر ایران


افزایش حجم و پرتاب اب منی ،باروری


semenax
تضمین کلی سلامت سامانه تناسلی و دستگاه تولید مثلی
سمناکس : افزایش حجم و مقدار آب منی (semen) ترشحی تا 500%
افزایش تعداد اسپرم های موجود(sperm count)
بهبود عارضه کمبود اسپرم (oligo-spermia)
افزایش حجم آب منی و تحرک اسپرم ها و کیفیت آنها تا پنج برابر
انزال انفجاری همران با افزایش چشمگیر قدرت پرتاب آب منی و که در باروری نقش اساسی دارد
افزایش تمایل و فشردگی حالت ارگاسم تا 5 برابر به همراه طولانی تر شدن آن
افزایش قوای با ، میزان باروری و بهبود مشکلات عقیمی
تقویت و تنظیم عملکرد غدد جنسی ، بیضه ها و تولید هورمونهای جنسی
افزایش تعداد و قدرت انقباضات عضله مربوط به انزال ( عضله PC)
بدون عوارض جانبی ، 100% ارجینال


می خوای خانمت رامخفیانه تحریک کنی


حاوی ذرات تقویت کننده لازم در شکل یک فرمول به خوبی متعادل شده برای جذب انرژی وافزایش میل جنسی نه تنها درافراد مسن بلکه برای افراد جوان نیز قابل استفاده است با این عملکرد لذت ورضایت بالا رفته بنابراین هرکس که ازاین محصول استفاده می کنداحساس خوشایندتری برای یک زندگی فعال وشاد خواهد داشت.اسپانیش فلای : اسپانیش فلای مایعی است که از سوسک های ساکن اسپانیا استخراج میشود. توسط اثر شیمیایی این مایع ، سوسک های نر ، سوسک های ماده را فریب داده و از آنها برای برقراری رابطه جنسی دعوت به عمل می آورند. این مایع هم اکنون در لابراتوآر های پیشرفته و در شرایط کاملاً استاندارد فرآوری و تغلیظ شده و برای استفاده به عنوان یک مکمل جنسی آماده میشود. اسپانیش فلای میتواند سبب افزایش انگیزه و تحریک جنسی شود ، احساس تمایل جهت برقراری رابطه جنسی را در زوجه ایجاد کند و اوضاع روانی او را بهبود بخشیده و زوجه را جهت برقراری رابطه جنسی آماده سازد. هر بطری از اسپانیش فلای محتوی 20 میلی لیتر از مایع مذکور می باشد. تاریخچه اسپانیش فلای : اسپانیش فلای سوسکی با رنگ سبز براق است که لمس کردن آن باعث ایجاد تاول و آبله بر روی پوست میشود. این سوسک ها در منطقه ای با نام Latin Cantharis یا Lytta در مناطق جنوبی اروپا زندگی میکنند. بدن این سوسک ها قالباً 15 تا 22 میلی متر طول و 5 تا 8 میلی متر پهنا دارد. همچنین این سوسک ها بوی بسیار قوی و مزه ای تند و زننده دارند. جسد خشک و فشرده شده این سوسک ها سالها است که به عنوان محرک و دارو در علم پزشکی مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین در بسیاری موارد از آن به عنوان داروی محرک قوی و تقویت کننده قوای جنسی استفاده میشود. عصاره استخراج شده از این سوسک ها به عنوان یک محرک جنسی قوی باعث تحریک جنسی در زنان شده و سبب ایجاد احساس خارش و تحریک در اندام تناسلی میشود. این احساس میتواند علاقه شدیدی برای برقراری رابطه جنسی و آمیزش در زنان ایجاد نماید.شیوه مصرف : تنها کافی است به صورت مخفیانه 15 قطره از این مایع را در نوشیدنی زوجه خود بچکانید و پس از مصرف ، شاهد نتیجه اعجاب انگیز آن باشید. اثرات کامل این مکمل 30 دقیقه پس از مصرف نمایان میشود. دقت نمایید که این مایع تنها باید توسط کسی نوشیده شود که قصد برقراری رابطه جنسی با او دارید. همچنین به هیچ عنوان از این قطره جهت تحریک جنسی در آقایان استفاده نکنید

قرص6 عددی جنسی تاخیری سیالیس ، اصل امریکا


قرص 6 عددی تاخیری سیالیس ، اصل امریکا
Cialis
تاخیری و راست کننده فوق العاده قوی دارای 6 عدد قرص در پکیج های ویژه
محصول شرکت داروساری ویاگرا
امریکایی


قرص6 عددی تاخیری ویاگرا ، اصل امریکا


قرص 6 عددی تاخیری ویاگرا ، اصل امریکا
Viagra
تاخیری و راست کننده فوق العاده قوی دارای 6 عدد قرص در پکیج های ویژه
محصول شرکت داروساری ویاگرا
امریکایی

سوتين هاي جادويي مجيک برا


بزرگ کننده - کوچک کننده و فرم دهنده ي سينه (سفت کننده(سوتين شارژي مجيک برا داراي 3 نوع برنامه1-بزرگ گننده وسفت کننده 2-کوچک کننده وسفت کننده 3-فرم دهنده وسفت کننده قابل شارژ و استفاده در خارج از منزلداراي باطري شارژي ليتيوم و شارژرقابليت هاي اين محصول:اين محصول علاوه بر ظاهر شکيل و حجم بسيار کم ، قابليت کارکرد(شارژ) با برق 220 ولت ايران را دارا بوده و علاوه بر اين ميتوان از باطري قابل شارژ آن به مدت 45 دقيقه يا سه جلسه استفاده نمود . همچنين اين محصول داراي ظاهر بسيار شکيل و باطري قابل شارژ مخفي مي باشد و در محيط هايي مانند سونا ، سواحل و
کلينيک آفتاب ، مي تواند مورد استفاده قرار گيرد

کرم لارگو ، افزایش طول و قطر آلت تناسلی


کرم لارگو : شاید نام این محصول برای آن دسته از افرادی که کمی در ارتباط با محصولاتی از این قبیل به جستجو و تحقیق پرداخته اند ، نا آشنا نباشد. کرم لارگو یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولاتی است که جهت درمان مشکلات جنسی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. توسط این کرم موضعی میتوان به نتایج زیر دست یافت :
افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادام العمر.
افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود.
تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی.
افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشکل و درد.
افزایش گردش خون در اندام تناسلی که بهبود وضعیت جنسی فرد را به همراه دارد.
افزایش قدرت اورگاسم یا اوج لذت جنسی.
سفید کردن رنگ آلت.
درمان انزال زودرس در طولانی مدت.

کرم لارگو محصول کمپانی آلمانی Inverma می باشد. این کمپانی بیش از 40 سال است که در زمینه رفع مشکلات جنسی فعالیت می کند. محصول مذکور به شدت در کشور های اروپایی پر طرفدار بوده و لذا گروه ایران شاپ مفتخر است که برای اولین بار در ایران نسبت به توزیع این محصول مرغوب اقدام نموده است.

روش مصرف کرم لارگو : ابتدا آلت تناسلی خود را با آب گرم و صابون به خوبی شسته و آن را به صورت کامل خشک کنید. سپس آلت خود را با مقداری کرم چرب کرده و آن را به آرامی مالش دهید تا محتویات کرم به صورت کامل جذب گردد. فعالیت فوق را 2 بار در روز انجام داده و جهت دریافت نتیجه مطلوب مصرف کرم را 8 تا 12 هفته ادامه دهید.
پرسش و پاسخ در ارتباط با Largo Cream :
سئوال : کرم لارگو پس از جذب توسط پوست ، چگونه عمل می کند ؟
پاسخ : کرم لارگو دارای موادی است که پس از جذب توسط پوست ، گردش خون را در ناحیه مورد استعمال به شدت افزایش می دهد. همانطور که می دانید عمده حجم آلت تناسلی مردانه توسط بافت اسفنجی شکل و خون پذیر کورپورا کاورنوسا (Corpora Cavernosa) اشغال شده است. عملکرد کرم لارگو به نحوی است که با افزایش جریان خون در بافت یاد شده سبب تکثیر سلولی ، افزایش ظرفیت خون پذیری و توسعه بافت مذکور شده و در نهایت نتایجی را همچون افزایش سایز آلت تناسلی ، بهبود وضعیت شق پذیری و ... را به همراه دارد.
سئوال : چه مدت زمان طول میکشد تا اثرات استفاده از کرم لارگو نمایان شود ؟
پاسخ : با توجه به گزارش های دریافتی از سوی افرادی که اقدام به مصرف این کرم نموده اند ، انتظار می رود که نتایج استعمال کرم لارگو از پایان هفته اول نمایان شود. لذا آنچه کمپانی سازنده توصیه کرده است ، استعمال کرم مذکور به مدت 8 الی 12 هفته میباشد.
سئوال : حجم هر تیوب از کرم لارگو چقدر است ؟
پاسخ : حجم هر تیوب از کرم لارگو معادل 40 میلی لیتر میباشد. در صورت استفاده صحیح ، هر تیوب از کرم لارگو را میتوان به مدت 6 هفته استفاده نمود.
سئوال : آیا استفاده از کرم لارگو دارای عوارض جانبی می باشد ؟
پاسخ : خیر. کرم لارگو سالیان طولانی است که در سر تا سر جهان ، به خصوص اروپا مورد استفاده قرار گرفته و هیچگونه عوارض جانبی برای آن گزارش نشده است. همچنین در طول توزیع این کرم در ایران ، هیچگونه گزارش منفی از سوی مشتریان به دست ما نرسیده است.
سئوال : چگونه می توان از اصل بودن (Original) محصول خریداری شده مطمئن شد ؟
پاسخ : متاسفانه پس از گذشت مدت نه چندان طولانی از توزیع کرم لارگو در ایران توسط گروه ایران شاپ و اقبال چشم گیر این محصول در میان مصرف کنندگان ، عده ای سود جو با توزیع نمونه تقلبی این محصول در میان مصرف کنندگان ، قصد آن دارند با سلامت و جان عده کثیری از مردم به تجارت پرداخته و از این طریق کسب درآمد نمایند! خوشبختانه گروه ایران شاپ سریعاً متوجه اقداماتی از این دست شده و نسبت به تهیه یک راهنما جهت تشخیص نمونه اصلی و تقلبی این محصول نموده است.
دوره مصرف اين کرم بين 8 تا 12 هفته مي باشد که در اين دوره زماني شما نياز به مصرف 3-4 تيوپ خواهيد داشت .
باخرید 3 تیوپ همزمان از تخفیف ویژه ما برخوردار شوید

ویگاریکس ، افزایش طول و قطر آلت با لیبل وزارت بهداشت


مکمل گیاهی تقویت قوای جنسی و بدنی آقایان می باشد شامل 60 کپسول پلمپ شده ودارای تائیدیه بهداشت ایران می باشد و باعث بهبود فیزیکی(3تا 8 سانتیمتر طول و قطر آلت تناسلی) و فیزیو لوژیکی(افزایش میل و قوای جنسی و افزایش زمان انزال) قوای جنسی آقایان
سریعترین ،آسانترین،بی دردسر ترین،بیدرد ترین،پیشرفته ترین ارزانترین، معتبرترین،بی خطر ترین،
موثرترین،محبوب ترین،فراگیرترین،مطمئن ترین،وبادوام ترین راه افزایش طول،قطر،چگالی واندازه کلی آلت
تناسلی ، مبارزه با انزال زود هنگام ، کمبود میل جنسی،سختی نعوظ یا خون پذیری آلت ،بنیه جنسی و کلا
هرگونه ناتوانی آمیزشی در مردان می باشد،میزان دوره مصرف محصول به اندازه طول وقطر دلخواه معمولا از یک تا سه دوره میباشد
محصول امریکا